Avasinpa siis uuden blogin itselleni, jonka tarkoituksena on esitellä aikaansaannoksiani käsitöiden ja askartelun alalla. Vauhti ei välttämättä ole päätä huimaava, mutta saanpa sentään jotain aikaseksi.

Neulomista olen harrastanut pitkään. En muista milloin olen oppinut neulomaan, mutta ala-asteelta asti sitä on ainakin tullut tehtyä. Äitiltäni en neulomista ole ainakaan oppinut, äiti kun on melko surkea käsitöissä :) Vakavammassa mielessä olen neulonut lukiosta asti eli suurinpiirtein 6 vuotta. Neuletöitä on alkanut nyt valmistua vähän nopeammin, kun olen aloittanut neulomaan luennoilla.

Ristipistoillut olen ehkä samaisen 6 vuotta. Ristipistoja teen melko hidasta vauhtia, koska välillä en pistele ollenkaan ja välillä pistelen paljonkin. Nyt yritän pistellä sentään edes viikonloppuisin.Vähän aikaa sitten hankin ristipisto-ohjelman tietokoneelle enkä malta odottaa, että pääsisin pistelemään valokuvista muuntamiani töitä. Koitan vaan saada vanhat työt tehtyä ensin.

Askartelua olen tehnyt ihan pikkutytöstä asti. Äiti muistelee vauvakirjassanikin, kuinka liimaa ja teippiä kului. En toki ole ollut mikään askartelun ihmelapsi, vaan kirjassa on myös leikki-ikäni muistoja :) Teen eniten kortteja, mutta myös muuta. Jouluna tein aika paljon kalvovärikuvioita. Haluaisin kokeilla polymeerimassanukkien tekoa ja skräppäystä. Ja nukkekoti olisi aivan ihana!

Kuvia tulee sitten sitä mukaa, kun jotain taas valmistuu.